Zonet is hij online gegaan: de nieuwe website voor Amstel Business Park.

“Amstel Business Park moet een kwaliteitsmerk worden, dat synoniem staat voor succesvol, creatief ondernemerschap. Niet alleen in de Amsterdamse Metropool-regio, maar ver daarbuiten. Dat is de ambitie die wij durven uit te spreken en graag met jullie delen. Het logo, de vlinder, laat zien dat je samen verder komt. De kleuren van de website zijn een beetje flowerpower jaren 60/70, de bloeitijd van het ABP.  De website is uiteraard gekoppeld aan de sociale media, dus kijk ook even naar de Facebookpagina en like deze als je het leuk vindt. Tevens het verzoek om jullie aan te melden op de LinkedIn groepspagina. De links van de sociale media vind je rechtsonder op de website.

Wij zoeken natuurlijk nog mooie foto’s en filmpjes, bijvoorbeeld nieuwe gebouwen, bijzondere architectuur, opmerkelijke gebeurtenissen, nieuw en oud beeldmateriaal; alles wat interessant is en kenmerkend is voor ons ABP. Content voor de website en de Facebookpagina!

Wij zullen de website adverteren langs de A10 op het nieuwe elektronische billboard van het Urban Farming dak van Zuidpark. Maar het zou ook mooi zijn indien jullie melding maken van de nieuwe ABP website op jullie eigen website. We vragen ABP-bedrijven t.z.t. om het logootje van ABP met link naar de website op hun website te plaatsen”.